DUK

Čia rasite dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus.

  • Kam skirta Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus platforma?

    Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus platforma yra vaizdinės komunikacijos platforma, skirta visiems, kuriantiems Klaipėdos miesto vizualinę komunikaciją.

    Šio platformos pagalba kiekvienas, net ir neturintis patirties dizaino srityje, galės susikurti vizualinę medžiagą, atitinkančią miesto identiteto gaires ir patogiai naudotis vizualinio identiteto vadovu (brandbook).

    Naudojantis Paslauga, turėsite prieigą prie įvairaus turinio, kurį galėsite naudoti savo dizainuose. Taip pat turėsite galimybę įkelti savo turinį, kurį visiškai kontroliuosite ir už jį atsakysite.

    Vadovaukitės atsakingai – tegu Klaipėdos vizualika būna dar stipresnė nei kitų Lietuvos miestų.

  • Kur galiu susipažinti su Klaipėdos miesto vizualiniu identitetu?

    Klaipėdos miesto vizualinio identiteto vadovą rasite paspaudę ant šios nuorodos: https://brandpad.io/klaipeda-identitetas/

  • Kokios yra pagrindinės Klaipėdos logotipo versijos ir spalvos?

    Klaipėdos logotipas turi dvi versijas: gali būti naudojamas logotipas, sudarytas iš simbolio ir tekstinės dalies, arba tik logotipo simbolis.

    Logotipas gali būti trijų spalvų – mėlynos, baltos arba juodos. Griežtai draudžiama keisti logotipo spalvą. Logotipas privalo išlaikyti kontrastą ir įskaitomumą. Daugiau informacijos rasite šioje nuorodoje: https://brandpad.io/klaipeda-identitetas/

  • Kaip naudojamas Klaipėdos logotipas socialinėse medijose?

    Logotipas socialinių medijų paskyrų nuotraukose gali būti naudojamas be apvado tik tuo atveju, kai paskyros nuotrauka yra apskritimo formos. Paskyros nuotraukoje naudojamas tik simbolis. Daugiau informacijos rasite šioje nuorodoje: https://brandpad.io/klaipeda-identitetas/https://brandpad.io/klaipeda-identitetas/

  • Kokia yra grafinio elemento kilmė ir spalvinės paletės?

    Klaipėda – vienas iš nedaugelio Lietuvos miestų, įspraustų tarp žemyno ir jūros. Būtent ši vizualinė metafora – spalviniai jūros, kranto linijos bei žemyno plotai – tapo Klaipėdos miesto vizualinio identiteto pagrindu.

    Grafiniai elementai turi 5 (penkias) spalvines paletės versijas. Kuriant grafinius peizažus, galima naudoti visus spalvinių palečių atspalvius. Būtina išlaikyti atspalvių eiliškumą!

    Spalviniai plotai turi poslinkius; tai – itin svarbus Klaipėdos vizualinio identiteto elementas.

    Daugiau informacijos rasite šioje nuorodoje: https://brandpad.io/klaipeda-identitetas/

  • Kaip naudojamas grafinis elementas?

    Galima naudoti horizontalų arba vertikalų grafinį elementą. Jūros plotas (mėlynasis) visada turi būti viršuje (horizontalaus sprendimo atveju) arba kairėje pusėje (vertikalaus sprendimo atveju). Daugiau informacijos rasite šioje nuorodoje: https://brandpad.io/klaipeda-identitetas/

  • Kokią spalvinę paletę turėčiau pasirinkti savo įstaigai?

    Kuriant vizualinę medžiagą savo įstaigai, rekomenduojama pasirinkti vieną iš siūlomų spalvinių palečių atspalvių ir jį naudoti visuose vizualuose, taip sukursite savo autentiškumą ir būsite visur atpažįstami.

  • Kokį šriftą turėčiau naudoti?

    Klaipėda visai komunikacijai naudoja vieną šriftą – Plus Jakarta Sans. Sisteminis šriftas – Arial.

    Informacija turi būti aiškiai išskirta skirtingo dydžio ir storio šriftu. Šriftų negalima grūsti į vieną vietą, kad nepradėtų tarpusavyje konkuruoti.

    Antraštėse gali būti naudojamas įvairaus storio šriftas, tačiau pirmenybė teikiama Medium ir Light storiui. Pagrindinis tekstas rašomas Light storio šriftu.

    Šriftą naudoti juodą, baltą arba mėlyną (jeigu naudojama pagrindinėje savivaldybės spalvų paletėje). Naudoti mėlyną tekstą ant spalvinio fono leidžiama tik tuo atveju, jei fonas yra kranto spalvos iš pagrindinės savivaldybės spalvų paletės. Reikėtų vengti skirtingų teksto spalvų.

  • Kokios yra pagrindinės Klaipėdos miesto vizualinio identiteto naudojimosi taisyklės?
    1. Grafinio elemento naudojimas. Galima naudoti horizontalų arba vertikalų grafinį elementą. Jūros plotas (mėlynasis) visada turi būti viršuje (horizontalaus sprendimo atveju) arba kairėje pusėje (vertikalaus sprendimo atveju).
    2. Grafinių elementų poslinkis ir dydis. Spalviniai plotai turi poslinkius; tai – itin svarbus Klaipėdos vizualinio identiteto elementas. Maksimalus ar minimalus poslinkio dydis nėra griežtai apibrėžtas. Vadovaukitės šia taisykle: jei spalviniai plotai nebeprimena juostų – poslinkis per didelis; jei spalvinių plotų pokytis vos įžiūrimas – poslinkis per mažas. Grafinis elementas gali turėti nuo vieno iki penkių poslinkių. 
    3. Atspalvių intensyvumas. Kuriant vizualinę medžiagą, galima naudoti visus spalvinių palečių atspalvius. Būtina išlaikyti atspalvių eiliškumą. Kuriant vizualinę medžiagą savo įstaigai, rekomenduojama pasirinkti vieną iš siūlomų spalvinių palečių atspalvių ir jį naudoti visuose vizualuose, taip sukursite savo autentiškumą ir būsite visur atpažįstami.
    4. Negalima sukinėti grafinių elementų šonu. Grafiniai elementai gali būti tik vertikalūs arba horizontalūs.
    5. Jei grafiniai elementai naudojami „vieno fasado“ priemonėje, privaloma naudoti tris spalvas. Dvi ar vieną spalvą galima naudoti priemonėje, kurios pagrindiniame fasade jau buvo panaudotos visos trys spalvos. Pavyzdžiui, prezentacijos viršelyje turi būti trys spalvos, tačiau vidiniuose prezentacijos puslapiuose gali būti naudojamos dvi ar viena spalva.
    6. Negalima maišyti skirtingų spalvinių palečių tarpusavyje.
    7. Atspalviai negali būti naudojami be pagrindinių spalvų tonų. Spalviniai plotai gali būti pakeisti fotografijomis ar vaizdo klipais. Svarbu, kad spalvinis plotas turi būti parinktas pagal nuotraukos turinį. Pavyzdžiui, jei nuotraukoje vaizduojama jūra, ji turi užimti mėlynos spalvos plotą.
    8. Klaipėda visai komunikacijai naudoja vieną šriftą – Plus Jakarta Sans. Sisteminis šriftas – Arial.

    Daugiau informacijos rasite šioje nuorodoje: https://brandpad.io/klaipeda-identitetas/

  • Ar aš galiu naudoti savo nuotraukas / vizualus?

    Taip, Jūs turite galimybę įkelti savo nuotrauką. Nuotraukoms taikomi standartiniai kokybės parametrai. Nuotraukos turi būti kokybiškos ir vizualiai švarios. Nuotrauką keliantis asmuo garantuoja, kad nuotraukos autorystės teisės priklauso tik jam ir niekam kitam. Įkeldamas nuotrauką, asmuo sutinka su svetainės naudojimosi taisyklėmis ir sutinka, kad jo nuotraukos gali būti naudojamos Klaipėdos miesto vizualinio identiteto viešinimo tikslais.

  • Kokie reikalavimai taikomi keliamoms nuotraukoms?

    Keliamos nuotraukos turi būti pakankamo dydžio pasirinktam formatui:

    • A4: 1239 x 1753,3 px;
    • A3: 1752,3 x 2478 px;
    • 1:1: 1200 x 1200 px;
    • 16:9: 2560 x 1440 px.

    Įkėlus prastos kokybės ar per mažas nuotraukas, galite matyti ir prastą / pasiliejusį / nekorektišką vaizdą.

  • Ar galiu naudoti piktogramas?

    Taip, ši galimybė yra numatyta. Jeigu nerasite jums tinkamų piktogramų ir nuspręsite nusipiešti patys – naudokite tinklelį bei svarbiausią motyvą – pasislinkusią liniją.

    Iliustracijoms ir piktogramoms galima naudoti spalvas ir atspalvius iš pagrindinės ar antrinių palečių. Fonui taip pat galima rinktis įvairias spalvas ir atspalvius iš pagrindinės ar antrinių palečių.

  • Kur galiu kreiptis, jeigu trūksta informacijos?

    Jei Jums trūksta informacijos ar nerandate ko ieškojote, kreipkitės el. paštu: identitetas@klaipeda.lt

  • Kokio dydžio bus mano sugeneruoti paveikslėliai?

    Parsiųstų paveikslėlių dydžiai priklauso nuo pasirinkto formato:

    • A4: 1239 x 1753,3 px;
    • A3: 1752,3 x 2478 px;
    • 1:1: 1200 x 1200 px;
    • 16:9: 2560 x 1440 px.
  • Kodėl negaunu į savo el. paštą sugeneruoto paveikslėlio?

    Gali būti, kad Jūsų el. pašto dėžutės apribojimai nepraleidžia didesnės apimties failų. Jeigu negaunate - pasirinkite Išsaugoti kompiuteryje.

     

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Slapukų naudojimo informacija